Oficjalny Parking P2

Wolności 90, 42-625 Ożarowice

PARKLOT > Lotnisko Katowice Pyrzowice > Parking Oficjalny Parking P2

Ogólne

Oficjalny Parking ekonomiczny lotniska Katowice-Pyrzowice. Parking jest niestrzeżony, przeznaczony do postoju długoterminowego, położony w odległości 300 m od terminali odlotowych A i B.

Instruktaż dla klientów serwisu PARKLOT. 1. Po dojechaniu do zapory wjazdowej na Parking P2 należy nacisnąć przycisk na kolumnie wjazdowej i pobrać bilet parkingowy – zapora wówczas zostanie otwarta (proszę nie skanować kodów widocznych na potwierdzeniu, gdyż nie są one aktywne w systemie parkingowym). 2. Przy wyjeździe z Parkingu P2 należy okazać obsłudze kasowej parkingu pobrany w dniu przyjazdu bilet parkingowy oraz potwierdzenie rezerwacji usługi z systemu PARK LOT lub Wakacje.pl. Prosimy o przygotowanie niezbędnych dokumentów zawczasu, aby umożliwić sprawną obsługę kasową na wyjeździe z parkingu.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z parkingiem P2 Pyrzowice pod numerem +48 32 39 27 469

W razie problemów z wyjazdem skontaktuj się z obsługą parkingu poprzez intercom podając numer rezerwacji Parklot. Nie należy opłacać ponownie rezerwacji.

Galeria

Opinie

3.8/5
Opinie: 3379
Zablokowanych opinii: 38
Łatwość dojazdu
4.2 / 5
Standard parkingu
3.5 / 5
Obsługa parkingu
3.9 / 5

Marcin G.

5.00/5

15.11.2024 11:11
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5


Jakub O.

5.00/5

13.11.2024 11:27
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5


Marcin M.

4.00/5

11.11.2024 11:32
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
5/5

Brak równej powierzchni na parkingu, ciągnąc walizki po kamieniach, nie równościach to koszmar. Nie polecam.


Bogdan T.

3.00/5

09.11.2024 23:38
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
3/5


Mateusz L.

3.67/5

07.11.2024 21:18
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
3/5

To był mój drugi raz, kiedy skorzystałem z tego parkingu. Nie jestem osobą, która szuka uwag, natomiast to co może zirytować to fakt, że pomimo opłacenia z góry parkingu, przy wyjeździe kamera przy szlabanie nie odczytuje numerów rejestracyjnych, a po zapukaniu do budki, w której siedzi kasjer, ten prosi o uiszczenie opłaty, co dowodzi tego, że nie mają Państwo zsynchronizowanych systemów płatności (parking opłacony ponad tydzień przed wyjazdem z niego). W mojej ocenie to wymaga dopracowania.


Jacek W.

4.67/5

06.11.2024 12:16
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5

Blisko lotniska, łatwy dojazd, już wielokrotnie korzystałem z tego parkingu, szczerze polecam


Matusz J.

5.00/5

03.11.2024 16:34
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5


Halina P.

4.33/5

26.10.2024 22:27
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
5/5


Tomasz K.

4.67/5

23.10.2024 8:03
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5


Jerzy K.

5.00/5

20.10.2024 11:13
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5

Ok


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Oficjalny Parking P2 (3379)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji